جمعه 28 خرداد 1400   00:29:37
1397/4/6 چهارشنبه

امكانات صفحه
  • ارسال به دوستان
  • اضافه كردن به ليست دلخواه مرورگر
  • تعيين صفحه پيش فرض مرورگر
  • چاپ
  • آر.اس.اس
  • آمار بازدید
    تعداد بازدید از سایت: 43600796
    تعداد بازدید این صفحه: 323786
    در امروز: 482

نام ارسال کننده :  
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :  
موضوع ایمیل :
کد تصویری :
 
1399/5/2 پنجشنبهبا راه اندازی درگاه یکپارچه ارائه خدمات الکترونیک:
تعداد مراجعه کنندگان به شهرداری کاهش پیدا می کند
ریس نظارت بر تدوین ضوابط و اجرای مقررات معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرج: با ایجاد درگاه یکپارچه خدمات الکترونیک سالانه بیش از ۳۰۰ هزار مورد مراجعه حضوری به شهرداری و سازمان نظام مهندسی کاهش می یابد.






رضا بیات با بیان اینکه هدف اصلی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرج ارایه خدمات غیر حضوری به شهروندان است، گفت: حذف رفت و آمد مراجعین، کاهش آلودگی های زیست محیطی، ارتقای سطح بهداشت عمومی، کاهش سفرهای درون شهری، شفافیت و کاهش تخلف ها از مزایای ایجاد درگاه یکپارچه ارایه خدمات الکترونیک است. 
به گفته وی؛ با راه اندازی این درگاه سالانه ۳۵ هزار استعلام و  پاسخ استعلام از سوی دفاتر اسناد رسمی و سر دفتر یاران استان البرز، بیش از سه هزار مورد ارتباط سیستمی با کلیه بانک ها (به صورت ماهانه) و ۳۰۰ هزار ارتباط وب سیستمی با سازمان نظام مهندسی انجام می شود.
این مسئول در ادامه عنوان کرد: راه اندازی سیستم اتوماسیون و ارتباط وب سرویسی به منظور ارائه خدمات غیر حضوری گام بزرگی در جهت تحقق شهر هوشمند خواهد بود. 


نسخه قابل چاپ
بيشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 323786
تعداد بازديد کنندگان سايت: 43600796 تعداد بازديد زيرپورتال: 376552 اين زيرپورتال امروز: 50 سایت در امروز: 482 اين صفحه امروز: 10
1395/5/28 پنجشنبه
کلیه حقوق این سایت متعلق به شهرداری کرج می باشد.